BECERRA LABORAL

 

 

 

 

BECERRA LABORAL va ser creat l’any 1970, com a conseqüència de les necessitats que en l’àmbit sociolaboral tenien els clients (generalment empreses) del grup «BECERRA», relacionades amb l’especialitat del Dret del Treball i de la Seguretat Social.

Un cop inaugurada, aquesta nova àrea d’assessorament jurídic i de gestions d’afers socials va tenir un desplegament i un creixement molt ràpids, i dia a dia s’anà consolidant i integrant totalment amb les altres branques del Dret —sobretot tributari—, que foren el motiu i l’origen del nostre grup assessor «BECERRA» el 1918.

Avui, transcorreguts més de 50 anys des de la seva creació, BECERRA LABORAL està en ple auge de creixement i d’actualitat, ja que, no en va les problemàtiques que comporten els diferents cicles econòmics pels quals passa la nostra societat —tant si són de bonança com de crisi— estan sempre directament vinculades a les necessitats de les empreses, relacionades amb els seus recursos humans i el clima social de les seves plantilles de personal.

El nostre equip de treball ha aconseguit un alt nivell de professionalitat i experiència, que posem cada dia a disposició de les nostres empreses clientes i, per la seva resposta satisfactòria i de fidelitat, estem convençuts i segurs que estem en el bon camí.

Esperem saber donar la resposta i la solució correctes a les necessitats sociolaborals que se’ls puguin plantejar, a vostès o a la seva empresa, i per això ens tindran a la seva disposició sempre que ens demanin, tot confiant poder-los comptar entre la nostra distingida clientela.

  • Assessorament, consultes, dictàmens i informació general a través de circulars i butlletins.
  • Assessorament i assistència als actes de comprovació i investigació que dugui a terme l’Administració Central o Autonòmica, a través dels seus serveis d’inspecció sociolaboral.
  • Recursos contencioso administratius contra actes i resolucions que hagin esgotat la via administrativa.
  • Direcció tecnicojuridicolegal davant els Jutjats de Qüestions Socials, Civils i Contencioso administratius, Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, Audiències, Tribunal Suprem i Tribunal Constitucional, així com davant el Servei de Conciliacions Individuals de la Generalitat de Catalunya en tots els afers que siguin competència d’aquests organismes.
  • Treballadors estrangers:
    • Autoritzacions de treball i residència.
    • Contractacions / Ofertes de treball.
    • Novacions i pròrrogues de contractes.
    • Altes i baixes en la Seguretat Social.
  • Confecció mensual de processos informàtics de nòmines i Assegurances Socials:
    • Butlletins mensuals de cotització i la seva transmissió a través d’Internet.
    • Fulls-rebut de salaris.
    • Resum de nòmina / llistats de costos.
    • Comunicats d’Incapacitat Temporal per malaltia comuna – maternitat. Tramitació per Internet.
    • Comunicats d’Incapacitat Temporal per accidents de treball. Tramitació per aplicació Delta o CAT 365.
    • Partes de Incapacidad Temporal por accidentes de trabajo. Tramitación por aplicación Delta o CAT 365.
    • Canvis de domicili.
    • Assistència a desplaçats.
  • Obertura, inscripció d’empreses en la Seguretat Social; trasllats de domicili social i d’activitat, canvis de denominació.
  • Representació sindical dels treballadors:
    • Delegats de Personal.
    • Comitès d’Empresa.
    • Eleccions.
  • Contractació laboral. Retribucions. Bonificacions.
  • Expedients de Regulació d’Ocupació
    • Reducció de jornada.
    • Suspensió de contractes.
    • Extinció de contractes.
  • Convenis especials de cotització i internacionals de Seguretat Social.
  • Tramitació de tot tipus d’escrits i afers sociolaborals davant dels organismes següents:
    • Institut Nacional de la Seguretat Social
    • Institut Nacional d’Ocupació
    • Oficines de Treball de la Generalitat
    • Departament de Treball de la Generalitat
    • Serveis de Conciliacions Individuals
    • Tresoreria General de la Seguretat Social
    • Inspecció Provincial de Treball i Seguretat Social
    • Jutjats de Qüestions Socials
    • Sotsdelegació del Govern a Barcelona
    • Institut Nacional de la Marina
  • Altes, baixes i variacions d’empleats en el Règim General de la Seguretat Social.
  • Aplicació i actualització de Convenis Col•lectius de treball.
  • Retencions a empleats per l’Impost sobre la Renda de les Persones Físiques,
    amb les regularitzacions que sigui procedent aplicar durant l’exercici econòmic. Confecció de models 110, 111, 190 i resum anual. Confecció del certificat anual de retribucions i retencions de renda de cada empleat, perquè pugui fer la declaració tributària de l’exercici.
  • Gestions relatives a diversos règims especials: Treballadors Autònoms, TRADES, representants de comerç, artistes, escriptors de llibres i servei domèstic.
  • Conflictes col•lectius.
  • Prestacions de la Seguretat Social:
    • Jubilació.
    • Viudetat.
    • Orfandat.
    • Auxili per defunció.
    • Invalidesa.
    • Atur.
  • Auditoria sociolaboral.
  • Administració de finques.

 

 

ELS NOSTRES SOCIS

 

Yasmina-Ylenia Sánchez Lázaro

Advocada

Advocada de l’Il·lustre Col·legi de Barcelona i Administradora de Finques

Ana Díaz Boizas

Advocada

Advocada de l’Il·lustre Col·legi de Barcelona i Administradora de Finques

 

SOCIS FUNDADORS

 

José Luis Díaz Cabañas

Advocat

Advocat de l'Il·lustre Col·legi de Barcelona i Administrador de Finques

Fernando José Sánchez Chicón

Assessor

Graduat Social i Técnic en Prevenció de Riscos Laborals

 

CONTACTE



Becerra Advocats

L - J

08:30 a 13:30 y de 15:00 a 18:00

V

08:30 a 14:00

Becerra Laboral

 

L - J

08:30 a 14:00 y de 15:00 a 18:00

V

08:30 a 14:30

Becerra Dret Processal

 

L - J

09:00 a 14:00 y de 15:00 a 19:00

V

09:00 a 15:00

Becerra Assessors Econòmics

 

L - J

08:30 a 13:30 y de 14:30 a 18:00

V

08:00 a 14:00